Leimaus-leiri aloitti tänäkin vuonna junnujemme kesäloman! Neljän suunnistuksen ja suunnistusystävien täyteisen päivän aikana pääsimme kokemaan uskomattoman määrän kaikkea kivaa: labyrinttisuunnistusta, hämäräsuunnistusta, sprinttiä, viuhkoja, mysteerisuunnistusta, käyräsuunnistusta,
Meillä oli niin mukavaa! Kiitos YPO-tiimin liikuntaryhmä, Kauhajoen kaupunki ja Liikkuva koulu yhteistyöstä 🤝
testi





